JosenMargret-heelverweg.reismee.nl

Weer Thuis !

Vrijdag 10 april

Vanmorgen zijn we na wat vertraging weer veilig geland op Schiphol. Het was echt een hele lange zit maar dat was zeker de moeite waard. We hebben een geweldige vakantie gehad.

Eerst in Australië bij Anja wat veel te snel voorbij was en daarna 6 weken in Nieuw Zeeland. Deze weken zijn ook voorbij gevlogen. Nieuw Zeeland is echt een prachtig land en we vielen echt van de ene verbazing in de andere door de mooie verschillende soorten natuur die daar is. De vooraf gemaakte planning klopte helemaal en we hebben alles wat we van te voren hadden bedacht om te gaan zien en doen hebben we ook gedaan. Op de foto's is wel te zien hoe mooi het daar is,maar de werkelijkheid is echt tig keer mooier. Dat moet je gewoon in levende lijve zien, wie daar is geweest weet hoe dat voelt.

We hopen dat iedereen een beetje een indruk heeft gekregen van onze reis en dat jullie het leuk hebben gevonden om onze verhalen te lezen. Voor onszelf is het in ieder geval een mooi dagboek geworden waardoor we nog lang kunnen nagenieten van onze reis!

Groetjes van Jos en Margret

Trude

Fijn, dat jullie er weer zijn. Wat een prachtige reis !!
Ga maar lang na genieten. Tot gauw.

Raymond

Blij dat jullie weer gezond en wel thuis zijn. En uiteraard is dit voor jullie een reis geweest met grote ontdekkingen en belevingen die je niet makkelijk zal vergeten. En zoals het altijd gaat de tijd vliegt de tijd zo voorbij als het leuk is, maar stoppen tewijl het nog leuk is laat de mooiste herinneringen achter.Nogmaals, ik ben blij dat ik deels in woord en beeld met heb mogen meegenieten van jullie ervaringen.

Marly

Wat een prachtig land en wat hebben jullie veel gezien en gedaan.
Hou het vakantie gevoel nog maar even vast.
Ik heb genoten van de verhalen en mooie foto's.
Groet Marly

Mary

Tja weer thuis in het gestructureerde Nederland met alle geplaveide wegen en woonwijken! Uit ervaring weet ik dat het wennen is na zoveel prachtige natuur! Fijn om jullie reis te volgen en te zien hoe jullie hebben genoten! Fijn voor jullie om er nog van na te genieten! Fijn Margret dat je weer op SH terug bent! Jammer om jullie verhalen te missen het was zo leuk om naar uit te kijken! Wat een prachtige om nooit te vergeten ervaring! Dank jullie wel voor de mooie verhalen en beelden!