JosenMargret-heelverweg.reismee.nl

Motueka "vrije dag"

Zondag 22 maart

Doordat we niet naar Nelson Lakes zijn geweest, hadden we dag over in onze planning en we hebben besloten om nog een extra nachtje hier te blijven. We hadden vandaag dus een "vrije" dag en konden een beetje uitrusten van 4 weken reizen. We hebben eerst wat uitgeslapen, lekker rustig aan gedaan, alles een beetje geordend en de planning voor de laatste 3 weken even door genomen. Het gaat ontzettend snel voorbij, over 3 weken is het al weer voorbij. Maar eerst nog even genieten van wat het noordereiland ons straks te brengen heeft.

's Middags hebbeen we nog een wandeling gemaakt rondom de inlets die je hier hebt. Inlets zijn binnenmeren die in verbinding staan met de zee en die ook eb en vloed hebben. Tijdens onze wandeling begon het te regenen, maar niet getreurd, regencapes aan en de wandeling afgemaakt.

Reacties

Reacties

Mary

Het staat buiten kijf dat ik ontzettend geniet van jullie verhalen! Maar ook de bewoners waren heel blij met je mooie verhaal en de foto's erbij! Ik heb gister gewerkt en wat reactie's die ze je graag willen laten weten opgeschreven, hier komen ze!
Dennis: Met mij ook alles goed, jou verhalen zijn interessant! Groetjes.
Casper: Met mij gaat helemaal goed en ik ben dol op dieren! Groetjes.
Clyde: Ik vind de foto van de koalabeer heel leuk, goede reis verder!
Grace: Heel vel groetjes ik vind de dolfijn leuk!
Joella: Ik vind het een leuk verhaal! groetjes.
Erica: Bedankt voor je leuke bericht en veel plezier nog!
Mark A: Ik vind het water echt heel mooi blauw en ook de sneeuw op de bergen. Groetjes.
Mark S: Kan ik ook daar naar toe komen, lekker warm! Groetjes.
Maarten: Fijne vakantie verder!
Gonnie was naar toneel maar ze wenst je ook vast nog veel plezier denk ik zo!
Irene had niet zo'n zin om wat te schrijven, ze had wel veel aandacht voor je verhaal en glunderde toen je haar noemde i.v.m. de orka!
Geniet lekker verder! liefs Mary

wilenleni

Heerlijk he, dat is nou zwitserleven gevoel!

Jos en Margret

Hoi Mary, Bedank iedereen maar voor hun reacties. De volgende brief komt eraan !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!