JosenMargret-heelverweg.reismee.nl

Oamaru

Zondag 8 maart

Vanuit de cabin hadden we uitzicht op Mount Cook en met de opgaande zon was dit weer een heel ander gezicht dan gisteren. Met een heerlijk zonnetje reden we eerst naar het plaatsje Twizel waar we een wandeling hebben gemaakt langs een riviertje. Daarna via Omarama, Otematata, Lake Waitiki, langs Otiake, Otekaieke en door Waikaura, Awamoko, Papakaio en Pukeuri naar Oarama.( leuk hè? al die plaatsnamen)

Wink

's Middags kwamen we aan bij de lodge voor de nacht. Deze was prachtig gelegen bij het strand en onze kamer keek uit op de Pacific Ocean. Het waaide erg hard en er waren hoge golven, dat was een mooi gezicht. De lodge had een grote huiskamer en keuken waar je kon koken en dat hebben we ook gedaan. Na het eten het stadje bekeken, er stonden een paar mooie koloniale gebouwen. Toen het donker werd naar de baai gegaan waar de pinguïns 's avonds aan land komen. We hebben er even op moeten wachten maar er toch welgeteld 1 gezien!

Bas

Hebben jullie wel lang genoeg gewacht op de Penguins? :) Bij ons begon het ook met slechts één pinguin, maar daarna volgende er honderden! Jammer dat jullie er niet meer hebben gezien.

wilenleni

mooi daar man,die Bas he, die had zeker wat op, dat hij er zoveel zag......... en by the beach, jullie kikkerklem was op tv -west vertelde Rob me, nou de groeten maar weer en blijven genieten hoi hoi.