JosenMargret-heelverweg.reismee.nl

Philip Island

Zondag 1 maart

Vandaag zijn we naar Philip Island geweest.

We zijn daar op het uiterste puntje geweest en dat heet Nobbies. Vlakbij komen er 's avonds als het donker wordt pinguins aan land. We hebben een paar kleintjes gezien in de broedhokken die overal zijn. Via een houten boardwalk kon je een mooie wandeling maken en het was hier weer prachtig.

We hebben geluncht in San Remo en een echte australian pie gegeten. 's Avonds zijn we met Anja uit eten geweest met de hele familie (Jos,Thomas, Evelien, Marieke met haar man Adam (dochters van Anja) in een pub in Korumburra, wat erg gezellig was. Het was leuk om iedereen weer even te zien.

Jacqueline

Het is leuk om de foto's te zien van Philips Island omdat ik daar ook ben geweest.Het is er inderdaad heerlijkl rustigma.
Dit is echt vakantie. Jullie zijn denk nu op weg naar Zeeland.
Genieten maar en een goede reis naar de volgende bestemming.

Linda

Leuk om jullie zo te volgen. Wij weten natuurlijk hoe mooi het daar is! Geniet van Australie, Gerard en Linda

WilenLeni

Dat plasje over zwemmen hebben jullie gauw gedaan, hoor dat je goed weer heb, ga jullie zeker volgen, wordt best mooi, geniet er samen van en we blijven jullie volgen, groetje hee mate.