JosenMargret-heelverweg.reismee.nl

De reis

Zondag 22 februari en Maandag 23 februari

We zijn in Australie!

Doordat we eerder geen internet hadden konden we niets schrijven,dus nu maar even bijpraten.

De reis is goed verlopen. We zijn zondag om 8.30 richting Schiphol gegaan samen met Bas, Lieke en Lotte. Zij hebben ons uitgezwaaid en toen was het wachten tot we gingen vliegen.

Alles is goed gegaan (Jos had geen hamer nodig om me rustig te houden, ik heb me goed gedragen en niet gegild)

Yell
en de reis is meegevallen. Na 12 uur vliegen kwamen we aan in Kuala Lumpur waar we na 1,5 uur al weer konden inchecken voor de vlucht naar Melbourne. We hadden tijdens beide vluchten wel last van turbulentie en om de haverklap ging het lampje aan dat de riemen vast moesten. Ondanks dat was er geen stress. Om 21 uur plaatselijke tijd zijn we geland in Melbourne en moesten we in een lange rij wachten voordat we door de douane konden. Het duurde wel een uur voor we aan de beurt waren. We werden gelukkig niet gecontroleerd ( dus geen gevalletje border securety) en mochten zo doorlopen.

Daarna op zoek naar de bus die ons in 20 min.naar het hotel zou brengen. De kaartjes had ik thuis al gekocht dus dat ging lekker snel. Om 23 uur waren we in onze hotelkamer .We hadden echt het gevoel alsof we 2 dagen hebben gereisd, we hebben 2 avonden en gehad in 24 uur en dat is wel raar. Het was wel fijn dat we in de avond aankwamen zodat we meteen naar bed konden om aan het tijdverschil te wennen. In het vliegtuig hebben we af en toe een hazetukje gedaan, en een lekker bed was dus meer dan welkom!

Lieke

Haha, ik ben trots op je hoor Margret; niet gegild in het vliegtuig ;-) Nu lekker gaan genieten! Jullie eerste vakantiedag klinkt al spectaculair met die gevangenis! Liefs

Remko

Ha, fijn om te lezen dat de reis goed verlopen is Margret. Dat haalt de eerste spanning weg. Nu kun je wekenlang ongestressed genieten!! Veel plezier!