JosenMargret-heelverweg.reismee.nl

Bijna.....

Het is bijna zover!

Morgenmiddag om 12 uur vertrekken we.

De koffers zijn gepakt, we zijn ingecheckt en de reis kan beginnen.

Voor Jos maakt het vliegen niet uit, maar voor mij is het nog wel een dingetje.

Vliegen is niet bepaald mijn hobby maar ik heb de nodige voorzorgsmaatregelen genomen

Foot in Mouth

We vliegen eerst naar Kuala Lumpur en dan door naar Melbourne.

Totaal zijn we vanaf vertrek vanuit huis 26 uur onderweg, dat is dus een hele tijd.

Maar het zal zeker de moeite waard zijn!

Reacties

Reacties

Kees

Een leuke vakantie toe geweest. Geniet er van.
Leuk dat jullie op deze manier kunnen volgen.
Zo lijkt het of ik erbij ben.

Gabrielle Bakker

Wat gaan jullie een gave tijd tegemoet. Ontzettend veel plezier toegewenst. Ik kijk uit naar jullie verhalen!

Elly Grevers

Succes met de reis Margret, je weet waar jullie het voor gaan doen. Leuk om jullie te volgen.

Trude

Hele goede reis samen. Het wordt vast een fantastische reis. Heb het fijn. Margret succes met het vliegen. Heeft Jos een hamer mee ? Ik ga jullie verhalen lezen hoor . Liefs van Trude

Anja

Een hele goede reis toegewenst. Vliegen is absoluut niet eng ofzo. Je zit erbij en je hoeft niet te doen. Ik vraag me alleen af waar Jos een hamer voor nodig heeft?
See you in Leongatha!

Jacqueline

Ik wens jullie een heel goede reis, als je eenmaal opgestegen ben valt het heel erg mee en niet eng.Geniet van de reis, ik kijk uit naar het verslag en foto's die ik krijg te zien.

Remko

Onwijs veel plezier gewenst! Ben benieud naar jullie verhalen. Goede reis, en hou je taai Margret!

Fabiola

Hele goede reis en vlucht toegewenst! Geniet ervan! Leuk om jullie te volgen, ben benieuwd!

Miranda

Hoi Jos en Margret,

Het reizen is inderdaad een "dingetje" maar als je eenmaal voet aan de grond zet daar wil je niet meer terug, echt het is er zo prachtig. Mooie reis toegewenst en benieuwd naar jullie ervaringen en verhalen. Veel plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!