JosenMargret-heelverweg.reismee.nl

Welkom op ons reislog !

"Reis je met ons mee?"

Hoi allemaal en welkom op onze reislog !

Cool

Hier kan je op de hoogte blijven van al onze avonturen en ervaringen tijdens onze reis naar Australie en Nieuw Zeeland. Vanaf nu zullen jullie hier dan ook regelmatig (dat is tenminste wel de bedoeling ) nieuwe verhalen en foto's vinden. Via de kaart is te zien waar we precies zijn, waar we heen gaan en waar we zijn geweest.

Vind je het leuk om ons te volgen en wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of foto op deze site staat? Meld je dan aan door je e-mail adres achter te laten onder het kopje "Blijf op de hoogte"

We zien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter! Veel leesplezier en tot snel op onze reislog!

Groetjes,

Jos en Margret

Reacties

Reacties

Rob

Hallo Jos en Margriet,

Jos ik denk niet dat ik jou niet meer zie, wens jou en je vrouw een hele fijne vakantie, in deze twee hele mooie landen.

Gr Rob.

Mary

Hoi Margret en Jos, jullie mailtje met dit adres ontvangen zoals je ziet! Leuk hoor om jullie avonturen te kunnen volgen! Heel goede reis morgen, ik hoop Margret dat de reis je niet te zwaar valt maar zoals je al zegt het zal de moeite waard zijn!

Raymond

Hoi allebei,

Leuk idee, ik zal jullie zeker volgen en ben benieuwd naar lullie belevenissen. Wens jullie een geslaagd en plezierige reis toe.
Reis met liefde en geniet met volle teugen.

Raymond

Winke

Waar blijft het volgende verhaal? Hihi. X

Jacqueline

Leuk om te lezen wat jullie allemaal doen.Omdat ik zelf in Melbourne
ben geweest kan ik goed voor de geest halen wat er zoal te zien is, al ben ik niet in de gevangenis geweest maar heb wel het park bezocht.
Fijn dat de de reis goed is verlopen en je geen stress had Margret ondanks de turbulentie.
Jullie zijn nu bij Anja, gezellig. Verder een fijne reis en ik kijk uit naar het volgende verhaal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!