JosenMargret-heelverweg.reismee.nl

De terugreis

Donderdag 9 april

Helaas, de vakantie zit er nu dan toch echt op. Gisteravond alles goed ingepakt en we zijn klaar voor de lange reis naar huis. Vanmorgen zijn we richting vliegveld gelopen, waar we om 10 uur konden inchecken. Toen dat eenmaal gebeurd was moesten we nog ruim 3 uur wachten voordat we de lucht in gingen. Op het laatste kregen we nog andere stoelen toegewezen n.l. bij de nooduitgang. Hierdoor zat er niemand voor ons en hadden extra veel ruimte. Dat was voor Jos wel lekker, kon hij gewoon languit zitten. Na 11,5 vliegen kwamen we bij Kuala Lumpur aan voor de tussen stop, het was toen 12 uur 's nachts Nieuw Zeelandse tijd. Daar weer 3 uur wachten voor de volgende vlucht die met vertraging weg ging waardoor we toch wel enigszins wat vermoeid begonnen te raken. Deze vlucht heeft 14 uur geduurd waardoor we met wachttijden erbij weer heel wat uurtjes ( 36 ) reizen achter de rug hebben.

Reacties

Reacties

Sjoerd

Wat hebben jullie een prachtige reis gehad! In een prachtig land!! Dank je wel dat ik met jullie heb mee mogen reizen!!
Dat jullie er nog langvan mogen na genieten!!!
Sjoerd

Raymond

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik voor zover mogelijk heb meegenoten van jullie vakantie. Gezien de reistijd waar ik zo een hekel aan heb zal ik, denk ik, nooit zo een reis maken. Bedankt voor jullie prachtige verhalen en mooie en indrukwekkende foto's.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!